Graduació a 4t d’ESO
27/06/23El passat 20 de juny va tenir lloc l’acte de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO a la sala polivalent del centre amb parlaments d’alumnes i professors, visionat d’imatges de l’alumnat al llarg del seu pas per l’institut i un photocall elaborat per ells… Llegeix més»


