REUNIONS DE TUTORS-RES AMB PARE-MARES-TUTORS-RES DE L’ALUMNAT

Degut a la situació de pandèmia que estem vivint, no podem dur a terme les reunions presencials informatives previstes per a cada començament de curs.

Per aquest motiu, cada tutor-a concertarà les reunions telemàtiques que consideri necessàries amb els pares-mares -tutors-res.

Per tal de dur-les a terme és imprescindible disposar d’un correu electrònic de cada  pare-mare-tutor-ra que hagi d’assistir-hi i l’haureu d’aconseguir a partir dels i de les  alumnes. És molt important poder-ne disposar el més aviat possible.

Al seu moment se us indicarà el dia i l’hora de la reunió.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *