LA CANTATA “Un viatge de cançons”

El Departament d’expressió ha organitzat una activitat per a realitzar amb els alumnes de 1r d’ESO.
LA CANTATA “Un viatge de cançons” es va interpretar el 9 de juny de 2015 al Teatre Municipal la Llanterna de Móra d’Ebre.

cantata

L’autora del text de la cantata és la professora Imma Penna amb la col•laboració de les professores Mercè Freixes i Imma Serrano. Les il•lustracions són obra de la professora Marga Forriols.

L’argument d’aquesta cantata conté un fil conductor representat per dos germans músics que van viatjant pel món a la recerca de la felicitat. Amb aquest pretext s’enllacen diferents cançons d’arreu del món per tornar a l’origen, el seu propi país. En el seu viatge han aconseguit la companyia dels amics que han fet.
Finalment descobriran que la riquesa i felicitat més gran és el valor de l’amistat.

A la representació han participat els alumnes de 1r d’ESO i l´alumnat de l´assignatura optativa de “conjunt instrumental” del professor Jordi Grifoll, interpretant amb diferents instruments de percussió, flauta, cançons i coreografies van captivar al públic present a la sala.

El públic format pels alumnes del Col•legi Jeroni de Moragues, els alumnes de cicle infantil del Col•legi Lluís Viñas i alguns familiars dels alumnes que participaven en la representació van gaudir de l’espectacle.

Va ser una bona experiència molt positiva i inoblidable.
Departament d’expressió, Mercè Freixes