EXCURSIÓ A MIRAVET I TRADIJOC

El dia 12 de maig els alumnes de 1r d’ESO vam anar d’excursió a Miravet amb BTT i a visitar el castell.
En arribar a l’institut, els professors ens van dividir en dos grups. El primer anava a Miravet amb bicicleta i tornava amb autobús i el segon al revés. Mentre el primer grup arribava a Miravet amb bicicleta, el segon feia una visita guiada pel castell, i de guia feia la Loreto, que és professora de Geografia i Història a l’institut.
Quan els dos grups vam acabar de fer les activitats, ens van donar una estona de temps lliure. Al cap de 45 minuts, ens vam tornar a dividir en dos grups, el primer anava al castell i el segon tornava amb bicicleta a l’institut.
El dia següent, 13 de maig, vam anar a Gandesa a fer el Tradijoc. Allí ens vam trobar amb alumnes de diferents instituts de la Ribera d’Ebre i Terra alta. Vam estar tot el dia jugant a jocs populars.
Els dos dies ens ho vam passar molt bé!

Mercè Garreta i Cristina Ventura