BEN ESMORZATS (COMENCEM EL CURS SENSE SERVEI DE BAR-CANTINA)

L’Institut Julio Antonio de Móra d’ Ebre realitzarà, aquest curs 2020-21, jornada continuada de 8:30 h. a 15 h. Es tracta d’un horari que ja fa uns quants cursos que varem implantar i ha significat un canvi important de cara al funcionament del centre. Es tracta d’una organització horària que duran a terme la majoria d’instituts de les Terres de l’Ebre i de Catalunya i que ja fa molts cursos que s’aplica a la majoria de comunitats de l’estat i que, a més a més, respon a una demanda de la comunitat educativa del centre.

El claustre de l’Institut Julio Antonio considerem que es tracta d’una important millora que, de bon segur, contribueix a optimitzar el temps d’estudi de l’alumnat que passarà a tenir totes les tardes lliures per poder complementar la tasca lectiva i alhora poder realitzar amb millors condicions activitats complementàries extraescolars.

De totes maneres volem que tingueu ben present que és imprescindible que els vostres fills-es arribin al centre ben esmorzats i que a l’hora del pati repeteixin. A més a més, començarem el curs sense servei de bar-cantina. Penseu que el matí serà llarg i convé reposar forces i més encara al només poder disposar d’un sol pati. L’experiència ens diu que ben aviat ens habituarem tots a aquest nou marc organitzatiu i que si actuem amb responsabilitat i coherència hi sortirem guanyant.

Esperem que tot vagi bé i us demanem, com sempre, la vostra col·laboració.