Convocatòria beques Erasmus+ Professorat Curs 2023-24

Per participar en la convocatòria de beques Erasmus+ per al professorat durant curs 2023-24 has de realitzar els següents passos:

FASE 1: Presentació de la sol·licitud (data límit: 15 de març de 2024)

El professorat que presenti la sol·licitud ha de complir els següents requisits:

• Ser professor/a del centre en actiu
  • Tenir la nacionalitat europea o permís de residència (a Espanya) durant el període de realització de la mobilitat

Si el professorat compleix els requisits, llavors haurà de realitzar el següent passos:

1. Omplir el formulari de sol·licitud (heu d’accedir amb el correu del centre @iesjulioantonio.cat)
  2. Enviar al correu mobilitat@iesjulioantonio.cat la següent documentació:
    • Còpia del DNI, Passaport o permís de residència
    • Carta de motivació/vídeo explicant-nos perquè vols participar en aquesta convocatòria
    • Certificats i documentació relacionada amb el teu nivell d’anglès o idioma.
    • CV

FASE 2: Selecció dels participants

Aquí podreu trobar els criteris de selecció que es seguiran per escollir als candidats i candidates.

FASE 3: Publicació dels resultats

• Publicació dels resultats provisionals: 20 de març de 2024
  • Reclamacions: 20 i 21 de març de 2024
  • Publicació dels resultats definitius: 22 de març de 2024

Una vegada escollits els candidats es farà una reunió on s’informarà de la documentació a tramitar: Convenis de subvenció, acords d’aprenentatges, assegurances, etc…

La Comissió de Mobilitat es reserva el dret de modificar les dates per motius aliens al centre.