Xerrada informativa – Portes Obertes a l’ESO

Dijous dia 7 de març de 2024, a les 18 hores, tenim previst realitzar una xerrada informativa, en format presencial, adreçada a l’alumnat i a les famílies interessades. La reunió tindrà lloc a la sala d’actes de l’institut. Les famílies que vulguin visitar l’institut ho podran fer la mateixa tarda després de la xerrada informativa.

CALENDARI PER A LA PREINSCRIPCIÓ A L’ESO DEL CURS 2024-2025

Les dates previstes per a la presentació de sol·licituds del procés de preinscripció per al curs escolar 2024-2025 són:

Educació secundària obligatòria (ESO) : del 8 al 20 de març de 2024

Només afecta a l’alumnat que l’actual curs NO està matriculat a l’institut. L’alumnat que ja està a l’institut no ha de fer la preinscripció a l’ESO

INSTRUCCIONS SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ VISITEU LA PÀGINA WEB DE L’INSTITUT