Xerrada ciberseguretat Cicle Informàtica

El dimarts dia 18 de febrer els alumnes del CFGM Sistemes Microinformàtics i Xarxes van assistir a una xerrada-taller  al nostre centre sobre ciberseguretat a càrrec de Francisco Muñoz Cap de d’Explotació de Sistemes d’Informació i Comunicacions a ANAV i Oscar Fernández, director suplent de Seguretat de la Informació (CISCO) a ANAV.Els alumnes del cicle van poder comprovar com és d’important tenir un bon pla de ciberseguretat en una empresa. La confidencialitat, la integritat i la disponilitat de les dades són conceptes claus els quals els ponents van anar desenvolupant durant la sessió.

Des de l’Institut Julio Antonio volem agraïr a Francisco i a l’Oscar el fet de venir al nostre centre a explicar-nos el món de la ciberseguretat. Moltes gràcies!