Visita del cantant d’Auxili

El passat dia 10 de maig vam rebre una visita molt especial. Esteve Tortosa del grup valencià Auxili va venir al centre a fer-nos una xerrada, cantar-nos unes cançons i realitzar un taller de rimes i rap. Els alumnes que van poder gaudir de la xerrada van ser els de primer de Batxillerat i els de quart de l’ESO.La xerrada que ens va fer Esteve va estar centrada en les seues experiències com a cantant d’un grup de música, les gires, els concerts, però també en el procés creatiu: en tota la feina que hi ha al darrere d’un disc, en la divisió de tasques dins el grup, en la inspiració, etc.Els i les alumnes van poder preguntar aquelles coses que més els encuriosien sobre aquest tipus de vida, tan diferent a la que estem acostumats i acostumades.Després de la xerrada va venir el moment del taller. Els i les alumnes de quart de l’ESO es van organitzar en grups, van triar un tema (la llibertat d’expressió) i van realitzar unes rimes amb l’ajut d’Esteve. Després una persona de cada grup va rapejar les rimes seguint el ritme de les basses que Esteve havia preparat. Tot va ser degudament registrat i esperem que el cantant ens envie els resultats. Segur que hi ha material amb molt de ‘flow’!