Tornem a Tavsanli!

Dos alumnes de segon del CFGM Electromecànica de vehicles automòbils (Lluís Montanyà i Oussama Allali) i 4 alumnes de segon del CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (Bernat Álvarez, Andreu Ferré, David Domínguez i Mohame Bouali) juntament amb la professora acompanyant tutora del CFGM Sistemes Microinformàtics i Xarxes (Mireia Simon) van fer part de les seves pràctiques a Tavsanli (Turquia) del 15 de maig al 16 de juny gràcies a una beca Erasmus+ otorgada a través del Consorci d’Educació.

Un any més vam poder tastar l’hospitalitat i l’acolliment dels nostres socis turcs on ens van fer una gran rebuda amb visites a diferents entitats, entre elles, amb el Cap del Serveis Territorials del Departament d’Educació de Kütahya, el qual Tavsanli en forma part.

Aquí teniu un vídeo d’una entrevista que els hi van fer al alumnes abans de tornar cap aquí:

Una gran experiència que esperem repetir el curs vinent!