Sortida de Senderisme a Cardó

El passat dimecres 25 d’octubre l’alumnat de 2n d’ESO va realitzar una sortida d’Educació Física:  “Senderisme a Cardó”.

La sortida va ser un èxit, on 65 alumnes van gaudir d’uns dels indrets més bonics del nostre territori. Vam tenir un dia molt bo, vam veure uns paisatges únics, uns senders espectaculars  i d’una muntanya amb encant.

Vam anar amb autobús de l’Institut fins al Balneari i vam pujar fins a la Creu de Santos, el punt més alt de la Ribera d’Ebre (942m). Vam tardar 1h 45minuts en arribar a la Creu de Santos. Vam esmorzar, xerrar i contemplar el paisatge durant una estona i vam tornar a baixar cap al Balneari amb 1hora i 45minuts, per la mateixa Sendera. Els nois i noies es van cansar una mica, ja que hi ha força desnivell però va valer la pena i la conclusió final de la sortida tant per al professorat, com per a l’alumnat és molt positiva.Vam gaudir de la naturalesa, vam fer exercici físic i vam descobrir un territori propi a més de tot l’aspecte social que és estar junts en un altre context educatiu fóra de l’institut.