Tercer premi a la segona fase del concurs Fem Matemàtiques

El passat dimecres 19 d’abril de 2023 es va celebrar a l’Institut Dertosa de Tortosa la segona fase del concurs escolar FEM MATEMÀTIQUES organitzat per la FEEMCAT (Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya).

En una primera fase que ja s’havia realitzat prèviament als centres educatius, els alumnes, agrupats en grups de tres o quatre persones, havien de resoldre tres problemes i elaborar un informe on es feien constar les estratègies, experimentacions, reflexions, càlculs, verificacions… que s’haguessin dut a terme durant el procés de resolució.

Després de presentar al concurs els informes elaborats, un grup de 1r d’ESO de l’Institut Julio Antonio format per les alumnes Lucía Aguilar, Júlia Carré, Laia Mora i Paula Paucar va ser seleccionat per a participar en la segona fase.

Durant la jornada de la segona fase les alumnes van participar en diverses activitats, entre elles una prova pràctica per la ciutat de Tortosa on van haver de realitzar diferents càlculs matemàtics i en la que van obtenir un tercer premi molt meritori!

Felicitats!