Proves Cangur 2021

El passat 18 de març va tenir lloc una nova edició del concurs matemàtic Proves Cangur. En l’edició d’aquest 2021, l’Institut Julio Antonio va comptar amb la participació de 49 alumnes d’ESO del nostre centre. Aquesta setmana han sortit publicats els resultats definitius d’aquesta prova. Donem la més sincera enhorabona a tots els alumnes participants que, independentment de la puntuació obtinguda, han demostrat una gran il·lusió i ganes de gaudir de les Matemàtiques. En especial, felicitar l’alumne Josep Gironès Peig, de 2n d’ESO, que ha obtingut una posició del 3,8 %, és a dir, que només el 3,8 % de tots els participants de 2n d’ESO de tota Catalunya han obtingut millor puntuació que ell. Enhorabona Josep, i desitgem que aquesta gran fita aconseguida serveixi per empoderar l’alumnat de l’Institut Julio Antonio a participar en l’edició de les Proves Cangur del curs vinent.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *