Preinscripció a Batxillerat, Cicles Formatius i Programes de Formació i Inserció

Amb motiu de la propera preinscripció als ensenyaments de Batxillerat, Cicles Formatius i Programes de Formació i Inserció està programada una xerrada informativa destinada als pares, mares o tutors de l’alumnat interessat en cursar aquests estudis el proper curs 2024-2025, i que tindrà lloc al saló d’actes de l’Institut Julio Antonio de Móra d’Ebre el proper dia 17 d’abril de 2024 a les 18 hores.

El mateix dia 17 d’abril de 2024, un cop acabada la presentació, està prevista una sessió de portes obertes destinada a l’alumnat interessat en cursar Batxillerat, Cicles Formatius i Programes de Formació i Inserció. Rebran informació i podran veure les instal·lacions on es duen a terme aquests.

Tot seguit us informem per cada pla d’estudis del calendari i en quins casos s’ha de fer la preinscripció per obtenir plaça.

BATXILLERAT

• L’alumnat que cursa actualment 4t d’ESO en el nostre centre i vol continuar cursant estudis de Batxillerat en el nostre centre no ha de fer la preinscripció al batxillerat. Aquest alumnat farà directament la matrícula. Únicament hauria de fer la preinscripció en el cas que volgués canviar de centre.
  • L’alumnat que està cursant primer de Batxillerat en el nostre centre no han de fer preinscripció, faran únicament la matrícula en el període establert de matrícula.

Període de preinscripció: del 18 al 25 d’abril de 2024.

CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ

• L’alumnat que cursa actualment 4t d’ESO en el nostre centre i vol cursar estudis de Cicle Formatiu de Grau mitjà ha de fer la preinscripció, encara que estiguin estudiant actualment en el nostre centre.
  • L’alumnat que està cursant 1r. curs de Cicles Formatius de Grau Mitjà en el nostre centre no ha de fer preinscripció, faran únicament la matrícula en el període establert de matrícula.
  • L’alumnat que ja està cursant en el nostre centre un Cicle Formatiu de Grau Mitjà i vol canviar a fer un altre Cicle Formatiu de Grau Mitjà en el nostre centre si que haurà de fer la preinscripció.

Període de preinscripció: del 24 al 30 de maig de 2024

CICLES FORMATIUS DE GRAU BÀSIC

• Aquest alumnat ha de fer la preinscripció, presencialment al centre, encara que estiguin estudiant actualment en el nostre centre.

Període de preinscripció: del 16 al 24 de maig de 2024

PROGRAMES DE FORMACIÓ I INSERCIÓ

• Aquest alumnat ha de fer la preinscripció, encara que estiguin estudiant actualment en el nostre centre.

Període de preinscripció: del 2 al 9 de maig de 2024

Trobareu tota la informació sobre el procés de preinscripció al web del Departament d’Educació:
També trobareu informació sobre el procés de preinscripció al web de l’Institut Julio Antonio