PREINSCRIPCIÓ Batxillerat, Cicles Formatius de grau mitjà i Programes de Formació i Inserció

Amb motiu de la propera preinscripció als ensenyaments de Batxillerat, Cicles Formatius de grau mitjà i Programes de Formació i Inserció està programada una xerrada informativa destinada als pares, mares o tutors de l’alumnat interessat en cursar aquests estudis el proper curs 2019-2020, i que tindrà lloc al saló d’actes de l’Institut Julio Antonio de Móra d’Ebre el proper dia 15 de maig de 2019 a les 18 hores.

Aquest mateix dia 15 de maig de 2019,  de 16 a 18 h. es realitzarà una sessió de portes obertes destinada a  l’alumnat interessat en cursar Cicles Formatius o Programes de Formació i Inserció. Rebran informació i podran veure les instal·lacions on es duen a terme aquests estudis .

La preinscripció del Batxillerat i Cicles Formatius de grau mitjà es farà mitjançant la sol·licitud electrònica o la sol·licitud amb suport informàtic, en la web del departament d’Educació trobareu tota la informació per poder realitzar-la (www.gencat.cat/preinscripció). No s’acceptaran les sol·licituds que es presentin únicament en paper.

Per cursar programes de formació i inserció (PFI)  el curs 2019-2020 cal complir com a mínim 16 anys i com a màxim 21 durant l’any d’inici del programa, no haver obtingut el títol de graduat en educació secundària obligatòria i no estar treballant, ni seguint estudis en el sistema educatiu ni en altres accions de formació en el moment d’iniciar els programes. Trobareu tota la informació sobre el procés de la preinscripció dels PFI a la següent pàgina web:  http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/pfi/.

Presentació de sol•licituds del PFI: del 13 al 24 de maig de 2019.

Horari de Secretaria: De 10’30 a 14 hores de dilluns a divendres.