Nou guardó per Aleix Bonjorn

El passat 29 de setembre Aleix Bonjorn, exalumne de l’Institut Julio Antonio, fou guardonat amb el Premi Recerca Jove 2022, atorgat pel Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya.

Aquesta gala premiava els millors treballs de recerca de batxillerat de Catalunya del curs escolar 2021-2022. L’acte estava encapçalat pel Conseller de Recerca i Universitats, Joaquim Nadal; la Consellera d’Educació, Anna Simó; i el President de la Generalitat, Pere Aragonès. L’Auditori de Barcelona fou el lloc triat per a reunir tots els premiats i fer-los el reconeixement.

És el quart premi que rep el treball de l’estudiant; després d’haver passat, també, per la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat de Barcelona i la Universitat de Vic.