L´ALUMNAT DE 4 ESO PREMIAT AL CONCURS DEL PROGRAMA VERBA VOLANT DE RNE

El passat diumenge 19 de maig, l´alumnat de 4 ESO va guanyar el concurs setmanal del programa Verba volant de RNE, on els oients han de demostrar els seus coneixements sobre el llatí i el món clàssic. El premi consisteix en un exemplar del llibre titulat Latín Lovers, on l´autor del qual, Emilio del Río, professor de la Universidad de La Rioja, recull diversos textos divulgatius sobre aspectes interessants de la llengua llatina i la cultura clàssica, tal com també fa al programa radiofònic.

L´alumnat del nostre centre participa eventualment en l´anomenat concurs des de l´assignatura optativa de llatí de 4 ESO, on les professores Lara Faci i Marta Pros utilitzen el contingut del programa Verba volant com a material didàctic complementari.

Podeu escoltar el programa a