La segona mobilitat VET a Turquia tot un èxit!

Quatre alumnes del nostre centre de 2n del cicle formatiu de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, juntament amb la seva tutora la qual els va acompanyar durant 4 dies realitzant un job-shadowing, van fer les seves hores de FCT en un centre d’FP de Turquia, a Tavsanli.

Del 6 al 24 de juny, Joel Fabregat, Ali El Jadydy, Martí Garcia i Pau Ortega, van poder descobrir tota una nova cultura gràcies a la beca Erasmus+ otorgada a través del Consorci del Departament d’Educació. Durant aquestes tres setmanes van estar fent instal·lacions de xarxa a escoles sense recursos, van visitar fires tecnològiques com la de Bursa i també van col·laborar en projectes del centre on estaven acollits. Mireia Simon, la seva tutora acompanyant, va poder comprovar de primera mà, detalls del funcionament de la FP a Turquia així com també la seva organització i currículum. Dins de la seva estada també van tenir el plaer de conèixer a Salim Karaboga, Governador Provincial de la regió de Kütahya.

Tots quatre coincideixen en que ha estat una gran experiència!