Informació Preinscripció ESO

INFORMACIÓ SOBRE EL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ A L’ESO A L’INSTITUT JULIO ANTONIO

Qui ha de fer la preinscripció

Alumnat que cursa 6è de primària el present curs 2019-2020 o alumnat que cursa estudis d’ESO en un altre centre i vol prosseguir estudis d’ESO  a l’IES Julio Antonio el curs 2020-2021

Com fer la preinscripció

Us recomanem que feu la preinscripció en suport informàtic. No caldrà portar-ho al centre perquè es farà l’enviament a traves de correu electrònic. La família que no pugui fer el tràmit telemàticament  el podrà fer presencialment al centre, demanant cita prèvia a l’Institut Julio Antonio via correu electrònic o per telèfon (no es podrà accedir al centre sense cita prèvia).

Terminis

• Presentació de sol·licituds en suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020

• Sol·licitar cita prèvia a l’Institut: Del 13 al 15 de maig de 2020

• Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèviadel 19 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de documentació: fins al 25 de maig de 2020

Correu electrònic de l’Institut per la preinscripció (per enviar el resguard de la sol·licitud de suport informàtic, per demanar cita prèvia o per fer consultes del procés)

preinscripcio@iesjulioantonio.cat

Telèfon per la preinscripció (per demanar cita prèvia o per fer consultes del procés)

Horari del centre (per demanar cita prèvia o per fer consultes del procés)

De 10 a 13 h.

COM  FER LA SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC

S’hi pot accedir mitjançant un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil.

Tot seguit os deixem l’enllaç per accedir a la sol·licitud

Una vegada enviades les dades s’obté el resguard de la sol·licitud. Aquest resguard s’ha d’enviar juntament amb la documentació identificativa escanejada o fotografiada  per correu electrònic  al correu del centre següent : preinscripcio@iesjulioantonio.cat

Un cop rebem tota la documentació  des del centre us respondre’m  al correu de confirmació, com a justificant de la formalització de la sol·licitud de preinscripció.

Documentació identificativa que s’ha de trametre juntament amb el resguard

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. (pàgina dels pares i página d’inscripció de l’alumne/a) . Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • El DNI/NIE o passaport de l’alumne/a.

De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.

La documentació acreditativa dels criteris de prioritat no caldrà que l’adjunteu, si fos el cas que la necessitéssim  ja os la demanarien per correu electrònic.

COM  FER  LA SOL·LICITUD DE MANERA PRESENCIAL

• Per accedir al centre a fer la sol·licitud de manera presencial caldrà demanar cita prèvia.
  • Al centre heu de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona).
  • Heu de portar la documentació identificativa per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa.
  • Porteu el vostre propi bolígraf.
  • Recomanen portar mascareta i guants.
  • No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Documentació identificativa que heu de portar

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. (pàgina dels pares i pàgina d’inscripció de l’alumne/a) . Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Dhttps://web.gencat.cat/ca/videos/index.html?bigId=7997472117050820epartament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI/NIE o passaport de l’alumne/a.

La documentació acreditativa dels criteris de prioritat no caldrà que la porteu, si fos el cas que la necessitéssim  ja os la demanaríem.

PER A MÉS INFORMACIÓ SOBRE EL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ CONSULTEU EL SEGÜENT ENLLAÇ: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/