Festa final de curs del CEIP Lluis Viñas amb la participació de l’Institut

El passat dissabte 18 de juny es va celebrar la festa de final de curs del col·legi Lluis Viñas.

Alguns alumnes de CFGM de TAPSD i CFGS de TEI i dues professores, en representació del nostre institut, han participat de forma voluntària en l’organització i implementació d’activitats lúdiques i d’entreteniment per als més petits durant l’esdeveniment.

La participació va consistir en la creació de diversos tallers com, per exemple, pintures-maquillatge de cara i confecció de polseres de colors, a més, també es va completar els tallers amb jocs gegants confeccionats pels alumnes de 1r i 2n de TEI (dòmino, escacs, oca i trencaclosques).

Els nens i nenes del col·legi Luis Viñas van gaudir molt de les activitats i els tallers, fins al punt que, en finalitzar el temps que hi havia assignat per als tallers, molts dels infants no volien que s’acabessin les activitats.

Per altra banda, l’acte va representar una forma de consolidar els llaços de germanor entre els dos centres. Els nostres alumnes van gaudir amb aquesta activitat, a més, es va donar a conèixer de forma directa a tota la comunitat a la qual pertany el col·legi Lluis Viñes (professors, pares i alumnes) el valor i la qualitat dels nostres alumnes i professors.