Festa Final de Curs de Cicles Formatius i Batxillerat

Us informem que l’acte de Comiat del Curs i de Lliurament de les Orles, per a l’alumnat de Cicles Formatius i Batxillerat de l’institut Julio Antonio, es realitzarà divendres dia 16 de juny a la sala d’actes de l’institut.

Aquest curs farem la festa en dos actes, guanyant en aforament i comoditat.

L’horari de l’acte serà el següent:

• 19:00 h. Alumnat que acaba Cicles Formatius.
  • A continuació. Alumnat de 2n de Batxillerat.

Us demanem que respecteu aquest horari i ocupeu les cadires només al moment que sigui necessari. Si ho fem bé no hi ha d’haver problemes d’aforament i la temperatura serà més suportable.

Al finalitzar l’acte l’AMPA oferirà un pica-pica als assistents. L’acte comptarà amb actuacions musicals.