Concurs de Sant Jordi

Amb motiu de la diada de Sant Jordi, el Departament de Tecnologia del centre ha realitzat un taller sobre com catalanitzar diversos sistemes operatius, navegadors, dispositius mòbils i aplicacions informàtiques, adreçat als alumnes de tercer d’ESO del centre, que, en acabat, van elaborar diverses infografies on es recollien les instruccions de com procedir en alguns casos.

Aquestes infografies, exposades al vestíbul del primer pis de centre, han pogut ser visitades i votades pels alumnes del centre que han seleccionat, com la millor de totes, la feta per Queralt Margalef, de 3r d’ESO C, que va rebre com a premi un altaveu portàtil.