Aleix Bonjorn, guardonat amb el primer premi del Programa Argó

El passat dimecres 29 de juny, l’alumne de segon de batxillerat Aleix Bonjorn i Girós va assistir al lliurament dels premis del Programa Argó, promogut per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i en el qual es valoren els treballs de recerca dels estudiants. L’Aleix va ser guardonat amb el primer premi en la categoria d’humanitats.

Es van destacar set finalistes, entre els quals van repartir-se els tres primers llocs i quatre mencions honorífiques. Cada primer premi va exposar breument el seu treball, en el següent enllaç podeu veure la intervenció del nostre alumne.