Visca els graduats!

El passat divendres 26 de maig es va celebrar la graduació dels alumnes de 2n de batxillerat. Una cop ignaugurada la festa, els nostres presentadors, Jose Antonio Moreno i Laura González, van donar pas a diferents espectacles i sorpreses. Una de les sorpreses va ser el vídeo realitzat pels alumnes mostrant moments rellevants que han viscut durant el sis anys en aquest institut. Una altra, la presència de l’Hilari Juanpere Aixalà, un professor del departament de matemàtiques jubilat que va dedicar un discurs als alumnes graduats.

Per finalitzar l’acte, els nostres companys van acomiadar-se cantant una cançó anomenada “Hoy será” i van alçar el birret al cel tot baixant de l’escenari fent una pinya. En acabat les sessions fotogràfiques pares, alumnes i professors es van dirigir a la cantina per gaudir d’un bon pica-pica.

20170526_203022

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *