Primers classificats a la I Setmana Europea del Codi a la URV

Aquest passat divendres vam participar a la final del concurs de projectes de domòtica en Arduino de la I Setmana Europea del Codi a la URV, organitzada per la URV, AliançaSTEM i Projecte APQUA.

Durant la final, els nostres alumnes Iker Lopez, Samira El Kaddouri, Salma Chaoui i Soufianne El Faizi de 2n d’ESO van defensar davant la resta de centres finalistes el projecte que presentaven: un dispositiu que detecta quan parlem massa fort a les aules i ens avisa per a què poguem baixa el volum de veu.

El jurat format per professors de l’ETSE de la URV va seleccionar als nostres alumnes com a guanyadors: Moltes felicitats nois!

MES A MES

Atenció! Ha sortit una recopilació de notícies del mes de setembre que ha publicat l’alumnat de la matèria de modalitat Revista de primer de batxillerat.

Es tracta d’un seguiment de la premsa digital, cada alumne s’encarrega d’una secció: Portada, Editorial, Local, Catalunya, Espanya, Europa, Món, Cultura, Esports, Espectacles, Economia, Societat, Cartes al director, Efemèrides, Obituari… també s’hi ha afegit l’apartat Institut i una altra alumna s’ha encarregat del propi editorial i de la maquetació.… Llegeix més»