Institut Josep Tapiró -Virtual-

Convocatòria extraordinària 1r Batxillerat setembre 2020

Els exàmens tot i que en principi han de ser telemàtics, s’intentarà que siguin presencials.

Aules de la primera planta de l’edifici annex (211, 212…)

Assignacions definitives Cicles Formatius

Adjuntem la publicació d’alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 30/07/2020 de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició.

Perruqueria i cosmètica capil·lar

Ensenyament i animació socioesportiva

Llista d’espera Ensenyament i animació socioesportiva

Barem provisional Cicles Formatius

Adjuntem la publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional un cop resoltes les reclamacions a 20/07/2020

Barem provisional Cicle Superior d’Esports

Barem provisional Cicle Mitjà Perruqueria

Tasques d’estiu per a 1r d’ESO

L’alumnat de primer d’ESO disposa d’un dossier de tasques per a realitzar aquest estiu.

Dossier d’estiu 1r ESO

Llistat de llibres per al curs 2020-2021

En el següent document trobareu el llistat dels llibres que s’utilitzaran en el proper curs 2020-2021.

Llibres curs 2020-2021

Si teniu alguna consulta us podeu adreçar a contacte@tapiro.cat

Informació sobre el servei de llibres Iddink

Les famílies i alumnes trobareu en el següent enllaç tota la informació necessària sobre els diferents serveis que proporciona Iddink.

Graduació 2n Batxillerat promoció 2018-2020

Confirmació de plaça per al curs 2020-2021

Tal com ha establert del Departament d’Educació de la Generalitat, si les famílies no diuen res en contra, tot l’alumnat del curs 2019-2020 que estigui matriculat al nostre centre conserva la plaça i hi podrà estudiar el curs 2020-2021, segons el resultat de les avaluacions de final de curs, excepte els que ja hagin acabat els estudis de BAT o FP.

Amb tot, és molt important emplenar el següent formulari, que també hem enviat per correu electrònic, abans del 17 de juny, perquè puguem tenir les dades plenament actualitzades.

Pel que fa a la resta de gestions i tràmits i, també, per encomanar llibres i material escolar, anirem actualitzant la informació oportunament.

Formulari: https://forms.gle/mwKW41oBjvZgKTq46

Preinscripcions batxillerat i cicles per al curs 2020-2021

Informació general i cita prèvia
e3008444@xtec.cat 667 30 00 02 CITA PRÈVIA PER INTERNET

Batxillerat

Científic i tecnològic

Humanístic i social

Cicle Mitjà

Perrqueria i cosmètica capil·lar

Cicle Superior

Ensenyament animanció socioesportiva

Deures durant el confinament per a 1r, 2n i 3r d’ESO

Setmana del 25 de maig al 5 de juny

Si teniu dubtes escriviu un correu al professor de la matèria i si no podeu, els porteu fets a la tornada a classe.

1r ESO 2n ESO 3r ESO Acollida
1r ESO grups A, B i C 2n ESO grups A, B, C i D 3r ESO grups A, B i C Alumnes d’acollida
1r ESO grups D i E 2n ESO grups E i F 3r ESO grups D i E

Alguns professors i professores també tenen Google Classroom i altres activitats on-line. Si teniu internet i ordinador, connecteu-vos i treballeu, aprofiteu el temps. I tant si teniu internet com si no, descarregueu-vos l’arxiu que correspon al vostre grup i aneu treballant. Per la majoria d’activitats només necessitareu llibreta i bolígraf.

Esperem que esteu tots bé. Cuideu-vos molt i ànims, que aviat ens tornarem a veure a l’Institut.

Accediu als deures de setmanes anteriors.

Instruccions per al tercer trimestre

Els alumnes de 4t d’ESO, BAT i CF rebreu la informació via correu electrònic, Classroom, etc.

Per als alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO anirem penjant els deures a la web cada 15 dies. Heu d’enviar les tasques realitzades al professor de cada matèria. Recordeu que aquestes tasques es tindran en compte tant per recuperar el 1r i 2n trimestre, com per a la qualificació final de curs.

Reviseu sovint el vostre correu del Tapiró, ja que és el contacte més directe que tenim amb vosaltres.

Altres informacions

Cita prèvia per a la presentació de reclamacions d’ESO del 2 al 5 de juny

Ara que entrem a la fase 1 de desconfinament, des del Tapiró us volem recordar que Stay Home amb els Stay Homas. Sabeu qui són? 3 companys de pis que s’han fet famosos amb les seves cançons sobre el confinament. Feu un cop d’ull al Youtube si us agraden. Nosaltres hem volgut fer aquest vídeo per animar-vos i per recordar-vos que aneu amb compte. Fins aviat. Tot anirà bé.

Durant els darrers dies us hem enviat a les famílies un missatge de text (SMS) amb una enquesta sobre “Connectivitat i equipament”. És molt important que disposem d’aquesta informació per a poder portar a terme l’activitat docent durant aquest període de confinament. Si alguna família no ha rebut el missatge, pot adreçar-se a contacte@tapiro.cat i li facilitarem l’enquesta.

Última actualització 31 de juliol de 2020