Cançons d’estiu: ballem?

Ha arribat la calor i amb ella les nits de festa amb els amics. Aquí us deixem unes quantes cançons que han sonat, sonen o sonaran per compartir amb qui vulgueu. Ballem?

Txarango – Una lluna a l’aigua
El grup català Txarango creat al 2010 a Barcelona és una banda que proposa la fusió musical de reggae, el dub, el latin o el pop i també la barreja d’estils jamaicans. Al seu disc El color de la terra trobem “Una lluna a l’aigua”, una cançó totalment adient perquè ens acompanyi els dies de calor i platja.

Doctor Prats- Ara!

Doctor Prats és un grup de fusió de Terrassa que ja ha actuat als principals escenaris catalans; al festival Clownia, l’acampada jove o les festes de la Mercè. Us deixem amb aquesta cançó, per si no el coneixeu. Us agrada?

Blaumut- Bicicletes
Blaumut, la banda musical que barreja el folk amb el pop i la música clàssica. Bicicletes forma part del disc El Turista. Jo l’escoltaria durant un passeig al vespre a la vora de la platja, tranquil·lament, gaudint dels capvespres estiuencs.

DJ Khaled – I’m the One ft. Justin Bieber, Quavo, Chance the Rapper, Lil Wayne
Arriba DJ Khaled amb la cançó de l’estiu amb la col·laboració de Justin Bieber, Quavo, Chance the Rapper i Lil Wayne, ideal per escoltar a la piscina amb els amics mentre prens un refresc. És els segon single del disc Greatful i és capaç d’animar tothom.

Pitbull & J Balvin – Hey Ma ft Camila Cabello
En una festa a la platja l’ideal és escoltar la nova cançó de Pitbull i J Balvin amb la col·laboració de Camila Cabello, tres autors d’origen americà que creen aquesta cançó per la pel·lícula Fast and Furious 8 i que ja ha aconseguit 14.000 descàrregues venudes.

Cali Y El Dandee – Lumbra ft. Shaggy
Els germans Colombians Alejandro Rengifo (Cali) i Maurici Rengifo (Dandee) productors de música urbana,  presenten “Lumbra”, una nova cançó de reggaeton ideal per escoltar durant les vacances amb una bona beguda, És energètica i és capaç de fer ballar tothom.

Alvaro Soler – Animal
Animal”, la cançó integrada al disc del cantautor català Alvaro Soler Eterno Sol arriba amb força aquest estiu a les llistes de musicals. És una cançó plena de vitalitat i motivadora, ideal per sortir a fer esport i escoltar-la de fons per aconseguir assolir els teus reptes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *