Convocatòria anual de proves per l’obtenció del títol de l’ESO

• Per alumnes que NO hagin obtingut el graduat en l’Educació Secundària Obligatòria i hagin superat l’edat màxima de permanència a l’etapa.

Requisits

• Tenir 18 anys o complir-los dins l’any natural de realització de la proves. Per alumnes de 16 o 17 anys que tinguin contracte laboral, per la qual cosa no puguin assistir al centre educatiu en règim ordinari

Terminis:

• Presentació de sol·licituds:  de l’1 al 15 de febrer de 2016 (ambdós inclosos)
  • Publicació al  tauler d’anuncis o a la web del centre:  26 de febrer.   Llista d’aspirants admesos, amb les matèries objecte de les proves i la relació d’aspirants exclosos, i indicació del motiu d’exclusió. Així com, el calendari de les proves.
  • Reclamacions d’inscripcions:  del 29 de febrer al 2 de març
  • Data de realització de les proves:  durant el mes de MARÇ / 2016
  • Criteris generals d’avaluació:  Les proves constaran de 10 a 20 preguntes, i/o problemes pràctics, segons la matèria. S’aproven les àrees si s’obté una puntuació mínima de 5 (suficient).

Per a més informació a la secretaria del centre de dilluns a divendres de 10 h a 12 h

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *