Èxit del III triatló interdisciplinar

270 alumnes participants i 230 alumnes organitzadors van ser els protagonistes de la III Edició del Triatló Interdesciplinar a Catalunya, que es va celebrar el passat dimecres 19 d’octubre a la platja Llarga de Salou. L’alumnat i professors del Josep Tapiró de Reus van començar la jornada de bon matí amb bicicleta i un cop feta l’activitat i recuperar forces van retornar al centre acompanyats en tot moment per un cotxe escombra per tal de prevenir possibles imprevistos. TOT UN ÈXIT DE SUPERACIÓ PER TOT L’ALUMNAT DEL NOSTRE CENTRE. ENHORABONA CAMPIONS!!!!!

L’activitat va consistir en la realització d’una activitat multiesportiva com és el triatló, on els alumnes havien de superar 300 metres de natació en aigües obertes, continuar amb 5 voltes a un circuit de BTT força tècnic fins completar els 10 kilòmetres d’aquest sector i finalment acabar amb una cursa a peu per la platja d’1,5 km. Tot un repte per l’alumnat participant, el qual va poder gaudir i viure en primera persona la sensació de completar un triatló i rebre una bossa obsequi del corredor com un autèntic finisher.

Per accedir al video de l’activitat feu click.

captura         jdfkjfjik

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *