XIVè Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta

Per segon any consecutiu, una selecció d’alumnes de l’ ESO ha participat al XIVè Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta que se celebra a tot Catalunya.

Després de dedicar unes quantes tardes a la pràctica lectora, participants i substituts han assistit als Quarts de Final que se celebraven a l’Auditori de l’Institut Joaquim Blume d’Esplugues de Llobregat. Els nostres alumnes, tot i no classificar-se, han fet un molt bon paper en tres categories diferents: Aula d’Acollida (Timoners), Primer Cicle (Corsaris) i Segon Cicle (Tropa de Corsaris).

Volem agrair-los el seu entusiasme i dedicació! Gràcies als participants: Crystal Álvarez, Marc Salcedo, Paula Campaña, Mariona Jover i Carla Morgado. I, per descomptat, a les dues estupendes substitutes que estaven preparades per si havien de cobrir qualsevol baixa: Dina Bobjdel i Júlia Dalmau.

Ben aviat podrem veure’n el vídeo i les fotografies oficials!