Xerrada del Dia de la Ciència: “Com És i Com es Fa la Recerca en Medi Ambient Actualment?”

El passat dimecres 7 de novembre, l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat de la modalitat científico-tecnològica, va poder assistir a la Sala d’Actes de la Blume a escoltar la xerrada “Com és i com es fa la recerca en medi ambient actualment?”, a càrrec de la Dra. Roser Maneja del Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals de la UAB, organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics VIII del Baix Llobregat.

Allà, la Roser, a partir de la seva pròpia experiència i del seu grup de treball, mitjançant aquesta presentació i interaccionant amb l’alumnat dels diferents centres que érem allà, va explicar que la recerca científica no és només una qüestió d’homes, ni de persones aïllades del món, sinó que precisament és el contrari, treball en equip i multidisciplinar.

Va ser una experiència molt profitosa pel nostre alumnat!