Portes Obertes per l’alumnat de 6è al Joanot

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Com ja es va fer el curs passat, hem rebut a l’alumnat de 6è al Joanot amb una demostració d’experiències de Física i Química i una representació de Teatre en Anglès.

Quatre grups de 6è han vingut a visitar el nostre centre, de tres escoles del nostre entorn: Joan Maragall, Can Vidalet i Matilde Orduña, en total uns 90 alumnes.

L’alumnat de 2n d’ESO B del nostre centre, que en gran part prové d’aquestes escoles, els ha fet una petita demostració de diferents experiències de Física i Química, que han estat preparant en les darreres dues setmanes al laboratori.

El grup de Teatre en Anglès, format per alumnes de 3r i 4t de l’ESO, els ha fet un tastet de l’obra que estan preparant per aquest curs, Macbeth, de William Shakespeare.

Esperem que us hagi agradat i també esperem trobar-vos el curs vinent al nostre institut!