L’alumnat de 1r d’ESO inaugura l’exposició “L’Evolució Humana”

L’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Joanot Martorell, el dimarts 20 de febrer, va inaugurar l’exposició L’Evolució Humana, que es podrà visitar fins al dia 1 de març. Aquesta exposició és el resultat d’un projecte interdisciplinari desenvolupat durant el gener i el febrer a les matèries de ciències socials, visual i plàstica, llengua catalana, tecnologia, matemàtiques i ciències naturals.

Durant el projecte, l’alumnat s’ha endinsat en el món de la prehistòria per saber com va ser el procés d’evolució de l’ésser humà, per conèixer com van sorgir les primeres mostres d’art i per analitzar els canvis que es van produir arran de l’aparició de l’agricultura i el sedentarisme, i en definitiva, per poder entendre com aquests condicionen, encara actualment, la nostra manera de viure.

Com a activitats finals del projecte, l’alumnat ha organitzat aquesta exposició museística reconvertint una aula de l’institut. Igualment, i per grups i, amb l’objectiu de presentar tot el que han après durant el projecte, fan de guies a alumnat d’altres nivells del propi institut, a l’alumnat d’escoles de primària i al professorat del centre.

Us convidem a visitar-la!