La Sara Montalbán guanya el Premi Edurecerca en la modalitat CRAM!

20160620_184420_1

El 20 de juny de 2016 es va celebrar, a la sala Iberia de Sant Feliu de Llobregat, l’acte de lliurament de la quarta edició dels Premis Edurecerca. Aquests premis, promoguts pels Serveis Territorials al Baix Llobregat del  Departament d’Ensenyament juntament amb diferents entitats col·laboradores, volen reconèixer la tasca d’investigació que es porta a terme als instituts de secundària de tot el territori.

Enguany la participació va ser tot un èxit, amb 43 centres, 60 treballs seleccionats i 78 alumnes participants. Per això felicitem, especialment, la Sara Montalbán, alumna de 2n de batxillerat científic, que amb el seu treball de recerca “Tortugues marines: tresors en perill d’extinció!” s’enduia el premi dins la modalitat CRAM (Fundació per la Conservació i Recuperació d’Animals Marins).

A sota teniu un vídeo amb fotos de l’entrega de premis i aquí podeu llegir una crònica més extens sobre els premis d’enguany.

Enhorabona, Sara!!