La Blanca López, exalumna del Joanot, distingida pels seus resultats a les PAU 2022

El passat dilluns 21 de novembre, a l’Ajuntament d’Esplugues, la Blanca López, exalumna del nostre centre, va ser rebuda per l’alcaldessa, Pilar Díaz, amb la resta joves de la nostra ciutat que van aconseguir els millors resultats a les proves PAU de 2022. Ahir dimecres, al Teatre-Auditori de Sant Cugat del Vallès, va ser també rebuda pel Conseller de Recerca i Universitats, Joaquim Nadal, i distingida entre l’alumnat amb una nota superior al 9,5 a les PAU.

Com ja t’hem dit moltes vegades al llarg de la teva etapa amb nosaltres, moltes felicitats per la feina ben feta, Blanca!