Celebrem l’acreditació del Projecte Apadrinem amb la sortida a La Baronda!

Els dies 5 i 6 de maig, l’alumnat de 4t de la ESO ha realitzat la tradicional sortida a l’Espai La Baronda, dins el Projecte d’Innovació Apadrinem el nostre patrimoni.
Aquest curs per nosaltres és especial, ja que és el quart curs que participem en aquest projecte, i després dels anys de feina, n’hem aconseguit l’acreditació, tal i com recull la web dels la web dels Serveis Educatius Baix Llobregat VIII.

Felcitats equip impulsor (Amanda, Montse, Roberto, José Antonio i Esther) i també felcitats a l’alumnat que any rere any hi segueix participant i coneixent el patrimoni de la nostra ciutat.