Al Joanot seguim treballant per la cultura digital amb Mòbils.edu

El passat 26/10/21 el Joanot va participar d’una taula rodona a la jornada Avaluem i consolidem emmarcada en el projecte d’innovació Mòbils.edu. Durant la taula rodona, en la que hi van participar tres centres educatius més, es va compartir l’experiència de la creació i la implementació del projecte al nostre institut. Si voleu veure la nostra intervenció podeu accedir-hi clicant a l’enllaç del Webinar.

Encetem així el tercer curs del projecte al Joanot. Amb la seva implementació es pretén que l’alumnat reflexioni sobre l’ús del telèfon mòbil a l’institut i fora d’aquest. Es busca també integrar els dispositius mòbils a l’aula com a eina pedagògica estratègica per afavorir l’aprenentatge significatiu de l’alumnat i treballar els hàbits cibersaludables per a la millora de la praxi en el seu dia a dia digital.