4t d’ESO a la Fira Final d’Impulsem la Robòtica. Tecnologies Creatives a l’Aula

Els alumnes que fan l’optativa de Tecnologia i Robòtica de 4t d’ESO, van participar dimecres passat en la cinquena edició de la Fira final al CosmoCaixa, on van exposar alguns dels projectes desenvolupats durant aquest curs dins el Programa Impulsem la Robòtica. Tecnologies creatives a l’aula, en el qual participa el nostre institut des de fa tres anys.

Els nostres alumnes van presentar cinc projectes al·lucinants: una taula amb leds que canvien de color, el joc de l’Snake muntat i programat amb plaques Arduino, un cotxe-ambulància amb totes les seves llums que s’encenen i s’apaguen de manera autònoma per indicar una emergència, un cub de colors muntat amb leds i un impressionant programa, fet amb Scratch, que és capaç de traduir el codi Morse a lletres i que també pot reproduir el text descodificat a través d’un locutor electrònic.

Va ser un acte on van participar instituts de tot Catalunya i on es van presentar infinitat de projectes relacionats amb la robòtica i la programació.

Va ser una experiència inoblidable. Esperem tornar a participar en l’edició de l’any vinent!