25N – Al Joanot fem front comú a la violència masclista

El passat 25 de novembre, dia internacional contra la violència masclista, va ser una jornada molt especial al Joanot. Amb l’objectiu de visibilitzar i dotar de contingut el 25 de novembre, Ràdio Joanot va sortir del seu estudi per instal·lar-se al vestíbul de l’institut. L’alumnat de l’optativa de ràdio de 1r i 2n d’ESO va conduir un programa ben especial juntament amb alumnat de 1r i 2n de batxillerat.

Dies abans del 25N, l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa de visual i plàstica va fer un mural espectacular per vestir l’espai de la ràdio. A més, a les tutories de tots els nivells (des d’ESO fins a batxillerat) es van realitzar activitats sobre sexe-gènere, diversitat afectivosexual i violència masclista. Us animem a veure el vídeo que recull fotografies de la jornada!