Els Booktrailers Guanyadors!

A 3r d’ESO, per celebrar el Sant Jordi d’aquest any, a Llengua i literatura catalanes, l’alumnat ha elaborat booktrailers i vídeos a l’estil booktuber. Sobretot sobre Mentida de Care Santos, la lectura col·lectiva del primer trimestre, tot i que alguns alumnes s’han atrevit amb els seus llibres preferits.

S’entén per booktrailer (o bibliotràiler) un vídeo curt que té com a objectiu presentar de manera breu i visual l’argument d’un llibre, sense mostrar-ne la trama completa ni el desenllaç, de manera que suggereixi i generi interès del lector per llegir aquell llibre.

Moltes gràcies a tothom, i l’enhorabona als equips guanyadors. Si cliqueu a “Llegir més” podreu veure els altres tres booktrailers guanyadors.