Xerrada “Automatic control: beyond 2020”

El passat 23 de febrer, l’alumnat de 2n de batxillerat tecnològic, va rebre una xerrada sobre un dels àmbits a treballar en el currículum de batxillerat: la tecnologia de control. Els van explicar en què consisteix aquesta tecnologia, amb quins altres àmbits de la ciència i l’enginyeria està relacionada, on s’aplica i, el més interessant, cap a on tendeixen totes aquestes tecnologies, per tant, què comencen a demandar avui dia les empreses i quins nous perfils de treball s’estan creant envers aquesta tecnologia. Qüestió important ara que l’alumnat ha de triar els estudis superiors!

L’encarregat de fer la xerrada va ser el Prof. Carlos Ocampo-Martinez, investigador de l’àrea a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i sotsdirector de l’Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (CSIC-UPC), al qual agraïm que hagi vingut a fer-nos la xerrada.