El passat divendres 22 de maig va tenir lloc al centre la 1a jornada de l’esport i la salut. El professorat d’educació física va fer un gran desplegament i esforç per tal de fomentar entre l’alumnat un esperit de vida activa i saludable que esperem que tingui continuïtat en el temps. L’alumnat de 1r i 2n de l’ESO va poder gaudir tant d’un esmorzar saludable com de la participació en una gimcana esportiva molt divertida. A més l’activitat va rebre el suport tant de professorat extra com de l’alumnat de CIATE de 4t d’ESO, que també estava força motivat. Tot plegat una jornada a on tant professorat com alumnat van poder desenvolupar activitats educatives d’una forma diferent.





