1a Diada de l’esport i la salut

El passat divendres 22 de maig va tenir lloc al centre la 1a jornada de l’esport i la salut. El professorat d’educació física va fer un gran desplegament i esforç per tal de fomentar entre l’alumnat un esperit de vida activa i saludable que esperem que tingui continuïtat en el temps. L’alumnat de 1r i 2n de l’ESO va poder gaudir tant d’un esmorzar saludable com de la participació en una gimcana esportiva molt divertida. A més l’activitat va rebre el suport tant de professorat extra com de l’alumnat de CIATE de 4t d’ESO, que també estava força motivat. Tot plegat una jornada a on tant professorat com alumnat van poder desenvolupar activitats educatives d’una forma diferent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>