Visita UPF

la-fotola-foto-1la-foto-2la-foto-5

Dilluns 30 de gener, l’alumnat de segon de batxillerat va visitar el Campus Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra.

La visita va consistir en la visualització d’un vídeo gravat per exalumnes on explicaven la seva experiència universitària, una xerrada on ens van fer el recorregut per tots els estudis de grau que ofereix la UPF, un torn de preguntes que, alguns dels assistents van aprofitar per a resoldre els seus dubtes, l’entrega de la informació per escrit i d’un petit detall i, finalment, la visita al campus i a la biblioteca.

Tot plegat va permetre que l’alumnat experimentés l’ambient universitari i se sentís una mica més encaminat cap al seu futur proper.