Taller d’emergència climàtica

Aquesta setmana, l’alumnat de 1r d’ESO ha participat en el taller d’emergència climàtica organitzat dins de la matèria de Projectes. En aquest taller hem analitzat diferents situacions de risc del nostre entorn: embassaments buits per sequeres, inundacions de camps de conreus, pèrdua de biodiversitat o trencament de ponts per desbordament de rius; i hem trobat l’origen comú: el canvi climàtic. Finalment, hem fet un llistat proposant solucions i accions que puguin millorar en el nostre planeta. Sempre amb l’objectiu de construir, de manera conjunta, un món més sostenible i igualitari.

L’equip de professores d’aquesta matèria hem de dir que tenim un alumnat molt conscient de les problemàtiques actuals i estan preparats per lluitar a favor d’un món millor. Endavant!