SPEAKCAT CURS 2019 – 2020

Avui, com cada any, hem encetat el projecte SPEAKCAT que consisteix a aparellar un grup reduït d’alumnes dels diferents 1r d’ESO amb dos o tres alumnes de 2n de batxillerat perquè a l’hora de l’Speakcat (l’esbarjo dels divendres) conversin en català i en anglès.

Aquest projecte neix per cobrir una de les necessitats bàsiques del centre com ara, l’ús oral de la llengua vehicular per part de l’alumnat i la potenciació de l’anglès com una eina molt ben valorada envers el futur de l’alumnat.

Els tàndems s’han orientat des de diferents vessant: la conversa en les dues llengües menys emprades, el reforç de les dues matèries implicades i la cohesió i germanor entre l’alumnat més petit i el més gran del centre.

L’alumnat ha respost molt positivament al projecte i desitgem que continuï així.