SORTIDA COHESIÓ-ORIENTACIÓ 1r BATXILLERAT

Dijous passat l’alumnat dels tres grups de 1r de Batxillerat del nostre institut, juntament amb els seus tutors, vam realitzar una sortida de cohesió i cursa d’orientació a l’entorn d’un paratge tan singular com són la Font de Golbes i l’ermita de Sant Ramon.

Primerament, anàrem caminant des de l’institut fins a la font de Golbes, on vam dur a terme diferents dinàmiques de cohesió de grup com el típic “Pistolero” o el Bingo “Troba algú qui…”. Amb aquestes activitats es pretenia promoure la integració de l’alumnat de cada grup, especialment d’aquells que provenen d’altres centres, a més de permetre també que els tutors coneguin la seva tutoria en un àmbit més informal i distès.

Darrerament, després d’esmorzar a la mateixa font de Golbes, vam realitzar una cursa d’orientació en què, per grups i amb l’ajut d’un mapa i una brúixola, havien d’arribar a cinc fites i trobar un sobre que contenia una cartolina amb un símbol. Finalment, una vegada plegats a l’ermita de Sant Ramon, els quatre grups de cada classe hagueren de posar en comú tots els símbols trobats per tal de desxifrar el missatge secret que amagava. Voleu saber el missatge? Doncs haureu d’esperar i participar l’any vinent 😉

El guanyador? La classe guanyadora fou 1r de Batxillerat B. Però el vertader resultat va ser un matí entranyable farcit de rialles i anècdotes divertides que ens va ajudar a conèixer-nos millor i fer pinya, a més de gaudir del nostre entorn més proper.

MÉS FOTOS