Slam Poetry 19-20: Round2

Avui els nostres alumnes s’han endinsat en la segona sessió del Slam Poetry al nostre institut.  Aquesta sessió s’ha iniciat amb la lectura d’una petita poesia individual que ha hagut de llegir cada alumne per treballar a posteriori els diferents aspectes apresos de la poesia oral. A continuació els alumnes han continuat treballant, en grup, les tasques proposades pels formadors, el Cysko Muñoz i el Carles Elías. I com a la primera sessió, aquests s’han acomiadat fins a la següent sessió, el 21 de gener, tot recordant-los la feina que han de portar.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *