SETMANA DE LA CIÈNCIA 2021

26 anys disseminant la ciència!

Un any més, del 12 al 21 de novembre es va celebrar a  l’Ítaca la Setmana de la Ciència

Amb motiu de la celebració de l’Any Internacional de l’Economia Creativa per al Desenvolupament Sostenible, de l’Any internacional de les Fruites i Verdures, de l’Any Europeu del Ferrocarril i del Centenari de Naixement del Servei Meteorològic de Catalunya, enguany la Setmana de la Ciència se centrarà en el tema de la  sostenibilitat.

Durant  aquesta setmana, el grup d’astronomia del centre ha fet una activitat pràctica amb l’alumnat de 1r d’ESO.

Una vegada més aprofitem aquesta fita per aconseguir apropar l’alumnat  a la ciència i a la  tecnologia mitjançant la realització d’experiments i treballs especials. Els resultats estan exposats en el vestíbul del centre.

• Maquetes sobre el sistema solar (1r ESO)
  • Murals sobre recursos que obtenim del nostre planeta( 1r i 2n ESO)
  • Maquetes de la cèl·lula i microorganismes( 3r  ESO)
  • Maqueta del perfil topogràfic del volcà de La Palma ( 4t ESO A)