Sant Jordi 2022

HA ARRIBAT AL NOSTRE CENTRE

Després de dos anys de no poder celebrar com cal aquest dia tan especial, la Diada de Sant Jordi, avui els nostres alumnes han gaudit d’un matí diferent farcit de poesia, música i premis. Tot plegat, un dia en què l’alumnat s’apropa a la creació literària i artística per commemorar aquest cèlebre Dia del Llibre.

L’Ana Maria Martínez de la Chica, la directora del centre, ha donat la benvinguda als alumnes al gimnàs on s’ha dut a terme l’acte. Els alumnes de primer i segon de l’ ESO han interpretat a flauta les BSO de “El último Mohicano” i “Romeo y Julieta” respectivament amb l’ajuda i col·laboració de Verónica López, la professora de música.

Seguidament, s’han repartit els premis corresponents a les diferents categories de Fotografia Matemàtica, Llengua Catalana, Llengua Castella, Llengua Anglesa, el concurs de Cartells i el concurs de Medi Ambient.

Des de l’Ítaca us desitgem una molt bona diada!!!

Si vols veure més fotos clica AQUÍ