Projecte What’s up! Com vas de salut mental?

Aquest mes de gener engeguem, per segon curs consecutiu, la nostra participació al projecte What’s up! Com vas de salut mental? que organitza Obertament amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament.

Amb motiu de la nostra participació al projecte el passat curs i de la celebració del dia de la Salut Mental el 10 d’octubre, el dia 17 del mateix mes, al programa Estat de Gràcia de Catalunya ràdio, van entrevistar al nostre company Xavi Gomis, professor participant del projecte al nostre centre el passat curs. Escolta l’àudio del programa (minut 8.24 a 25.43).

A l’Ítaca creiem que la promoció de la salut mental entre el nostre alumnat és important i, per això, aquest curs hi tornem!