PLATAFORMA DE LECTURA – FICTION EXPRESS

Aquest curs continuarem amb la plataforma de lectura online que ja vam fer servir el curs passat. La web es diu Fiction Express i cal que les famílies feu la inscripció i el pagament directament a http://fictionexpress.com/tpv/pagos/.

Per l’alumnat d’ESO el preu de la llicència és de 25 € per tot el curs per l’alumnat soci de l’AMPA i de 30€ pels que no ho son. Aquest curs tindrem disponible la plataforma en tres llengües (català, castellà i anglès) i farem servir aquestes lectures per la classe d’anglès i també pel pla lector del centre (Projecte de lectura).

Per l’alumnat de batxillerat el preu de la llicència és de 15 € per tot el curs per l’alumnat soci de l’AMPA i de 20€ pels que no ho son, i només tindran disponible la plataforma en anglès.

Un cop accediu a aquesta pàgina web, heu de posar el codi corresponent:

• Codi per alumnat soci de l’AMPA: AMPAITACA
  • Codi per alumnat que no és soci de l’AMPA: ITACA

Un cop aquí heu de seleccionar ESO o Batxillerat a l’etapa i d’omplir totes les dades. Després haureu de triar la forma de pagament (per transferència o online) i finalment clicar Acepto las Politicas de privacidad i Enviar comanda abans de fer el pagament. Des de l’institut donarem els usuaris i les contrasenyes als vostres fills i filles per tal de que puguin accedir al web.

El pagament s’ha de fer abans del 15 d’octubre de 2021.

Si teniu cap dubte un podeu posar en contacte amb Cristina Ceide (mceide@xtec.cat).